Photoshop: En komplicerad grej.

 
 
Hejsan svejsan! just nu sitter jag här in the dark likt en WOW nörd och försöker lära mig hur photoshop fungerar, Går lite sämst men efter 3 timmar och än massa "how to ......" videos börjar det gå upp för mig att det här är en rätt komplicerad grej. Det var ju ett tag sen jag bloggade och har även tagit bort tidigare inlägg pga jag avled av skam varje gång jag läste igenom dem, MEN jag har saknat bloggen lite så jag tänkte "Varför inte börja blogga igen?". Vi får se hur min blogg-fever varar denna, gång Carpe diem som man säger på latin. 
 
Nu är det nog så att jag måste hoppa i säng och sussa men jag var bara tvungen att dela med mig av min otroligt fula photoshop bild jag filat på i 3 timmar, Jag tror nog jag kallar den Imagine london (aka bästa stället jag aldrig vart på).
Nåja sov så gott gullegrisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback