Bajs Hund.

Det är det enda ordet som krossar mina tankar när jag tänker på min stora, feta, svarta, lurviga hund som med sin klumpighet/tjurighet/"Jag gör vad fan jag vill" personlighet igår förstörde min mobil genom att ta spurt efter ett oidentifierat djur. Vet inte vad som har flygit i den där hunden alltså, hon var egentligen världens chillaste hund men lately har hon kommit in i någon "YOLO" fas och börjat utföra hyss som aldrig tidigare, kan det vara så att min hund har en 10 års kris? Är det vanligt bland hundar? inte vet jag. Vet inte hur starkt intresset på ett inlägg om min "Bajs- hund" var egentligen men nu har jag fått det ur systemet så tack för det och god natt!
 
 Vi kör på en hundvideo (som djurvännen jag är) den är troligtviss inte lika rolig i dagsljuset som den var nu såhär i vinternatten men whatever here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback